Politica de retur

Dreptul legal de retragere al consumatorului și formularul de retragere tipizat
În cazul în care încheiați acest contract în calitate de consumator, beneficiați de o perioadă de 14 zile pentru a vă retrage din contract, fără a fi nevoit să vă justificați decizia de retragere, și fără a suporta alte costuri, în afara celor prevăzute de lege, menționate mai jos la rubrica intitulată „efectele retragerii". Perioada de retragere expiră în termen de 14 zile din ziua în care dvs., în calitate de consumator, sau un terț desemnat de dvs., ați/a intrat în posesia fizica a produselor. În cazul în care dvs., în calitate de consumator, comandați printr-o singură comandă produse multiple, care vor fi livrate separat, perioada de retragere expiră în 14 zile de la data când dvs., sau un terț indicat de dvs., intrați/intră în posesia fizică a ultimului produs.

Pentru a vă exercita dreptul de retragere, puteți folosi modelul tipizat al formularul de retragere disponibil on-line pe site-ul nostru sub denumirea „formular de retur", printr-un click aici, sau puteți face orice altă declarație neechivocă în care vă exprimați decizia de retragere din contract, pe care vă rugăm să o expediați pe adresa noastră de email info@tikki.ro, sau prin scrisoare recomandată transmisă la sediul nostru înainte de expirarea termenului de 14 zile. Vă vom transmite, fără întârziere, prin email confirmarea de primire a formularului de retragere.

 

Efectele retragerii consumatorului din contract
Dacă vă retrageți din contract, vă vom rambursa toate sumele pe care le-am primit drept plată, inclusiv costul livrării, atunci când sunt returnate toate bunurile din comanda respectivă (cu excepția costurilor suplimentare în cazul în care ați ales un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de noi), fără întârziere nejustificată şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informați de decizia de retragere din contract a consumatorului, dar nu inainte de a receptiona bunurile returnate. Vom rambursa sumele menţionate prin tranfer bancar, cu excepţia cazului în care ați fost de acord cu o altă modalitate de plată; nu veți suporta niciun comision în urma rambursării.

În cazul retragerii din contract, înainte ca bunurile ce fac obiectul contractului să fie livrate, rambursarea se va face în cel mult 20 zile de la data notificării retragerii din contract de către consumator atât timp cât consumatorul a optat pentru livrarea cu firma de curierat rapid. În cazul în care, pentru a intra în posesia bunurilor ce fac obiectul contractului, consumatorul a optat pentru livrarea cu Poșta Română, rambursarea se va face în cel mult 40 de zile.

Aveți obligația de a trimite înapoi produsele prin curier la punctul nostru de lucru situat in Timișoara, Splaiul Tudor Vladimirescu, nr 32, 300185, fără întârziere nejustificată şi în decurs de cel mult 14 zile de la data la care ne-ați comunicat decizia de retragere din contract.

Vă informăm că în cazul în care produsele returnate prezintă urme vizibile de purtare/uzură, sunt deteriorate, nu sunt returnate în aceeași stare în care au fost livrate, sa ne rezervăm dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, sumă ce vă va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.
Dvs., în calitate de consumator, sunteți responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării produselor.

Dacă este posibil, produsul va fi returnat în ambalajul original, însoțit de etichete.

Nu primim colete returnate cu plata ramburs.

 

Dreptul contractual de retragere
În afara dreptului legal de retragere de 14 zile recunoscut consumatorilor, vă acordăm un termen de 15 de zile de la data livrării bunurilor pentru returnarea produselor. În cazul în care returnați produsul în termenul contractual de 15 de zile de la livrare, dar după ce a expirat termenul legal de 14 zile de retragere din contract, vă vom rambursa doar contravaloarea produsului. Veți fi responsabil pentru costurile legate de returnarea produselor.

Pentru a vă exercita dreptul de retragere vă rugăm să folosiți Formularul de retur on-line disponibil pe site-ul nostru, sau orice altă declarație neechivocă în care vă exprimați decizia de retragere din contract, pe emailul info@tikki.ro, sau la sediul societății.

Produsele vor trebui predate nouă în cel mult 30 de zile de la data livrării, prin intermediul curierului DPD Courier, la punctul nostru de lucru din Timișoara, Splaiul Tudor Vladimirescu, nr 32, 300185. Nu se va efectua nicio rambursare dacă produsul a fost folosit după deschidere, dacă nu este în aceeași condiție în care a fost livrat, sau dacă este deteriorat. Returnarea contravalorii produsului ajuns la punctul nostru de lucru se face în termen de cel mult 14 zile calendaristice prin transfer bancar în contul indicat de dvs. în formularul de retragere/retur.

 

Procedura de retur atunci când se exercită dreptul contractual de retragere
Magazinul nostru deține un "Formular de retur" ce permite returnarea contravalorii produselor, nu înlocuirea lor. Dumneavoastră puteți realiza oricand o nouă comandă pentru marimea potrivită.

Atenție!
Expedierea produselor trebuie făcută pe adresa punctului de lucru, adresă ce o găsiți pe site la secțiunea "Contact" și NU pe adresa sediului social de pe factură.

 

Opțiunea pentru expediere este:
DPD Curier - transportul este gratuit pentru retururile din Romania. Vă rugăm completați formularul de retur de pe site-ul nostru, precizând adresa de ridicare, data si ora la care sa vina  agentul  DPD. Adresa de livrare este SC MINI MONDO SRL, Str. Splaiul Tudor Vladimirescu, nr 32, 300185, Timișoara, România.

Atenție!
Nu trebuie să plătiți nimic curierului atunci când trimiteți către noi cu "Plata la destinatar".

 

Coletele expediate prin orice altă firmă de curierat decât DPD Courier vor avea taxele de expediere în sarcina dvs.

Plata coletului nu se poate face ramburs întrucât produsele trebuie verificate. Coletele cu plata ramburs se vor întoarce la destinatar și cheltuielile de transport vor fi în sarcina dvs. Astfel, vă rugăm, atunci când trimiteți coletul, să completați exclusiv "plata la destinatar", NU "plata ramburs", "schimb" sau "retur".

Important!
Produsele returnate trebuie să fie în stare nouă, fără semne de uzură, însoțite de o copie a facturii și de ambalajul original. Împachetarea acestora trebuie să nu permită deteriorarea pe perioada transportului.

 

Produsul poate fi returnat DOAR cu ambalajul original intact (fără AWB lipit pe cutie) întrucât acestea vor fi reutilizate. În cazul în care ambalajul original al produsului are AWB-ul sau alte documente lipite pe cutie, costul acestuia va fi reținut din valoarea totală a produsului comandat.